Den årlige medarbeiderundersøkelsen European Employee Index viser at norske ledere er gode til å involvere og støtte sine medarbeidere,men at det skorter på prestasjonsledelse, dvs evnen til å sette klare mål, uttrykke sine forventninger, og gi tydelige tilbakemeldinger.
Hvordan bli bedre på dette? Hvordan ta hensyn til at mennesker har ulik motivasjon? Hvordan oppdage og belønne gode prestasjoner samtidig som vi har fokus på å utvikle våre medarbeidere, og uten at måling og rangering tar overhånd? Hvordan gir vi tilbakemeldinger når en medarbeider ikke presterer som forventet. Hvordan ser vi også de som ikke er de mest synlige?
Karin Bing Orgland vil i sitt innlegg snakke om dette med utgangspunkt i lederfilosofien i DNB og sine personlige erfaringer. Karin Bing Orgland er konserndirektør i DNB Retail Norge og har lang erfaring fra en rekke fag- og lederstillinger på kunde- og produktsiden i konsernet. Hun er siviløkonom fra NHH, og har også utdannelsefra University of Pittsburgh i USA.
Arrangement gjennomføres i tråd med gjeldende råd om smittevern. Om du er syk eller har symptomer på Covid-19 er det viktig at du melder deg av arrangementet og holder deg hjemme.
Dersom arrangementet er fullbooket anbefaler vi at du sjekker igjen 1-2 dager før arrangementet avholdes. Erfaringsmessig kommer det avmeldinger de siste dagene.