En bedrifts suksess avhenger av at alle dens ansatte deltar på en effektiv måte i å bygge merkevaren. Dette vil gi fornøyde medarbeidere og øke kundens tilfredshet. Det å bygge merkevaren til bedriften er ikke kun ansvaret til en liten elite som f.eks ledergruppen eller markedsavdelingen - det er hele organisasjonens ansvar.
Foredragsholder er Rune Bjerke, førsteamanuensis og forsker ved Oslo Markedshøyskole.
Temaet for møtet vil være organisasjonsdrevet merkevarebygging, med særskilt fokus på B2B.
Påmelding innen tirsdag 5. februar: osloarr@sivilokonomene.no
Arrangement gjennomføres i tråd med gjeldende råd om smittevern. Om du er syk eller har symptomer på Covid-19 er det viktig at du melder deg av arrangementet og holder deg hjemme.
Dersom arrangementet er fullbooket anbefaler vi at du sjekker igjen 1-2 dager før arrangementet avholdes. Erfaringsmessig kommer det avmeldinger de siste dagene.